linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Back to normal!

Kategori: Allmänt

Med bilen tillbaka (fredags) och båda ungarna tillbaka i skolan så har jag huset för mig själv igen hela dagen. Hur firar jag det ? Jo med att vara borta hela dagen. Jippy!
Var hos en kompis på födelsedagsfrukost (kakor och choklad) sen bar det av mot gymmet för att simma en sväng och sen hem för att börja jobba. Eller det ända jag behövde göra var att hämta T för att min vm körde hem tidigt från jobbet för hon var sjuk. Jag skall ju inte säga att jag klagar på mitt liv just nu, förutom att jag måste tanka bilen väldigt väldigt snart, typ imorgon så fort jag har släpt av T i skolan för lampan har börjat lysa. Inte bra det. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: