linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Back to normal!

Kategori: Allmänt

Även fast det är skönt att vara ledig så är det skönt att komma tillbaka till vardagen och vad det innebär. 
Har haft mitt första breakdown och hemlängtan och det fick jag mitt i kaoset på nyår. Efter att ha skypat med mamma och kusinerna så sitter Liza-beth och kramar och pussar skärmen och i efterhand så blev det lite för mycket tror jag nog. Plus att man hade skypat med farmor och farfar och pratat med pappa också så blev det lite för mycket.
Plus en incident under festen som jag får skiten för eftersom jag bor här. 
Måste säga att jag vet inte vad jag skulle göra utan mina fina vänner och mamma och farmor. 
 
Nu så är det dock ett nytt år och dagen igår räknas till förra året, för detta skall bli det bästa i mitt liv.
och min 2012 sammanfattning kommer imorgon.
Ni kan inte få allt idag ju :P
 
Säger bara YOLO till detta året alltså
 
Peace Out!
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Vad skulle vi göra utan vår älskade Linus på linjen ? Älskar dig mitt hjärta <3

    Svar: Och vad skulle jag göra utan er! <3 Älskar dig också <3 :D
    Linus

    2013-01-02 | 23:54:44

Kommentera inlägget här: