linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Bacon!

Kategori: Allmänt

Ebba- Jag tror du har influerat mig lite här alltså. Visst jag gilla bacon innan jag kom hit, men nu så lyckas jag få bacon i den mesta maten jag beställer (on purpose och omedvetet så väljer hjärnan baconrätterna) och det är ju för himla gott liksom så jag klagar ju inte.
 
Så dagen idag avslutades med att vi hade boys night out. Eller ja. Alla killarna i familjen åkte till 99 restaurants och käka middag och då tog jag en grymt god kycklingsallad med feta, tomater och bacon. Härligt härligt.
Det är ett beroende som kommer bli grymt jobbigt att bli av med när jag kommer tillbaka till Sverige, alla de här restaurang besöken som man har som aupair. Fast det är inte ett bekymmer just nu, det tar vi sen när jag kommer tillbaka.
 
Nu är det dags för läsdax (försöker att byta ut böckerna mot pokemontittandet ett tag nu) lite bättre för hjärnan och för mig. Plus att boken jag läser börjar bli riktigt spännande just nu. 
 
Peace Out!
 
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    ha ha ja det är inte lätt att leva lyxliv hela tiden ;) Låter som en klok ide det där med läsningen istället :) Vad är det nu som du har fått tag i att läsa? kram

    Svar: Hehe, "My sisters keeper" heter den, väldigt bra!
    Linus

    2013-01-10 | 06:42:54

Kommentera inlägget här: