linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Bakdags!

Kategori: Allmänt

Vi skall ju åka till Kanada imorgon och på något sätt så startades det en baktävling. Så det har jag spenderat morgonen med att göra. Baka.
Så nu får vi se hur resultatet blur, om det blir ätbart eller inte.
Den som lever får se.
Skall försöka ta en powernap snart också. För det var storm hela natten och det kändes som om huset skulle blåsa bort alltså så inte sovit jättebra inatt.
Något som är bra är att jag har en väldans träningsvärk sedan passet igår, kan typ inte skratta eller hosta eller något för det gör så ont i magen då. Så det är ju nice!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: