linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Dont believe me saying this!

Kategori: Allmänt

Kan väl inte riktigt fatta att detta kommer från min mun alltså.
Har väl aldrig riktigt varit ett fan av kebab.
Men nu precis innan läggdags så fick jag ett sådant sug efter en stor fet kebabtallrik med grymt mycket vitlökssås. Himla surt att det inte går att få tag på här borta alltså. De har allt annat, men ingen kebab haha.
Ungefär så vill jag att det skall se ut. Fast det skall dock vara mammas vitlökssås. Den kan man äta flera liter av. Nomnomnom!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    <3

    2013-01-30 | 07:40:57

Kommentera inlägget här: