linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Ett glas rött tack!

Kategori: Allmänt

Antingen så har jag blivit väldigt svag mot alkohol eller så tåler jag inte vin. Drack ett halvt glas rött till maten ikväll och fick en väldans huvudvärk. Kanske är ett tecken på att man skall lägga av med alkoholen. Vad tror ni ?

Peace Out!

Kommentarer

  • Isabelle säger:

    Det är inte ovanligt att få huvudvärk av rödvin. Har många vänner som inte kan dricka det, men som kan dricka allt annat :))

    Svar: Då är jag inte helt knäpp då alltså :P Hehe, hörde att du skulle flytta också. Tror det är dags för eft skypesamtal väldigt snart tycker jag! :D
    Linus

    2013-01-17 | 12:59:34

Kommentera inlägget här: