linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Everything is gonna be alright in the end!

Kategori: Allmänt

Allting kommer bli bra till slut, du skall se att allting ordnar sig. Allting kommer bli bra till slut om du bara låter allting va'.

Vad jag trodde skulle bli en ganska tråkig fredag, slutade ändå helt okej. Fixa lite sysslor under dagen, tvätta, diska osv. En liten power nap hann man med också, samt ett litet träningspass. Inte så långt, men bättre än inget. Sen kom min vp för att han skulle ta barnen efter skolan idag. Och då hade han ju med sig med min kära bil. Var bara ifrån varandra i cirka 24 timmar. Men gud som jag sakna den. Sen blev det än väldigt lugn kväll framför brasan med familjen och värdfarmor och värdfarfar ( som är störtsköna btw) Och nu har jag någonstans att bo när jag åker ner till Florida! Score!!

Nu kallar sängen för imorgon är det lördag och dags för skola. Bara två helger kvar. (av tre, men ändå! )

Sov så gott allihopa.

Peace Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: