linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

God is screwing with me!

Kategori: Allmänt

Tror nog att gud håller på att jävlas med mig alltså. Detta är tredje gången i januari som jag har haft vårkänslor och snön har smält bort, bara för att det skall bli kallt och börja snöa igen. Ni kan ju gissa vad som har hänt liksom. Jo igår var det 12-13 grader varmt. Idag är det 6-8 minus och nu på kvällen så snöar det. Har kommit någon centimeter med snö och det skall snöa hela natten. Blir kul att vakna imorgon och se om det är ytterligare en snowday för killarna.
Nu kallar sängen för jag tror jag håller på att bli sjuk, alla utom S här hemma är förkylda och jävliga. Så skall bli spännande att se.
Sov Gott allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: