linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Granatligan!

Kategori: Allmänt

Sitter här i min ensamhet en tisdagskväll och får väl inse en sak.
Även fast jag har försökt förtränga och inte försöka tänka på alla där hemma så får jag väl sakta men säkert erkänna att jag saknar er gänget.
Även fast alla nya vänner jag har här så har jag haft er i tre underbara år som jag inte vill byta ut mot något annat. 
Så jag hoppas verkligen att ni alla kommer finnas kvar när jag kommer tillbaka!
Får köra ett Julia "citat" här. "Jag vill bara att ni skall veta att jag älskar er" hur knäppa och galna ni än kan vara ibland så är ni så sjukt himla underbara!
 
 
Peace Out!
 
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ja som farmor skrev till oss när vi flyttade: skapa ett nytt fint liv på er nya plats men glöm inte det gamla <3 love

    2013-01-09 | 06:57:37
  • Bella säger:

    Gud vilken gymnasietid vi hade, till och med så man tycker lite synd om lärare och övriga elever ibland haha ;) skönt att se att du har det bra där borta isf och att vi inte är helt glömda för det är inte du iaf ;)

    Svar: Ja, när det var operadags vid sofforna haha. Det var tider det. Det är ju skönt att höra, hade varit väldigt skoj om ni hade kunnat komma och hälsa på ju :D
    Linus

    2013-01-10 | 09:27:21

Kommentera inlägget här: