linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Helgen baklänges! Lördag!

Kategori: Allmänt

Lördagen spenderades först i skolan där vi lyckades ta "studenten" och då fick vi ett såhär fint diplom och Ebba blev väldigt glad när hon fick det, så glad så att hon börja gråta faktiskt! Kolla bara på henne.
 
Sen drog jag inte till Boston för att möta upp Rodrigo, det blev dock att jag möte upp Christoffer istället för att vi sedan åkte ner mot Rodrigo för att vänta på tågstationen i en timme på att han skulle komma och hämta oss. ( Det var lite kallt efter ett tag haha!
När han kom så drog vi till Rock Spot Climbing för att klättra lite, det var väldigt roligt men ack så jobbigt och telefonväggen var iprincip omöjlig att klara. Det var knappt så att instruktören klarade av det. Så nästa gång jag åker dit så skall jag börja med den väggen, för jag ska klara den. Sen var det att sätta sig på tåget igen för att ta sig hemmåt, blev dock ett litet stopp i Boston för att käka lite mat då båda två var väldigt hungriga. Och då mena jag väldigt hungriga.
Sen blev det att sova lite.
 

 
 

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Häftigt Linus :) Du brukar vara grymt stark och vara som gjord för klätterväggar. Det är nog tur att du börjat simma igen eller vad tror du ;) Hade varit kul att se när nig tog er uppför väggarna :)
    Kram

    Svar: Ja, så får träna upp mig lite nu och försöka igen haha! :D Vi får väl åka och klättra då när ni kommer eller vad säger ni?
    Linus

    2013-01-29 | 06:27:21

Kommentera inlägget här: