linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Helgen baklänges! Söndag!

Kategori: Allmänt

Denna gången så blir helgen baklänges. Börjar med söndag!
Söndagen börjades med brunch (för vanlighetens skull) fast dock på ett nytt ställe i Wellesley. Där jag tog pannkakor, som såg väldigt goda ut men som bara smaka mjöl och bakpulver, väldigt väldigt besviken blev jag, inte ens att sirapen kunde rädda dem. 
Sen bar det av till Natick för att strosa lite med Emelie, Sanda, Louise och Fanny.
Sen körde jag hem för att spendera lite tid med familjen, var länge sedan sist allihopa av oss åt middag tillsammans bara vi. Så det blev spicy chicken wings med cinnamonsugar sweetpotatos. Väldigt gott och väldigt starkt haha!
Sen blev det en tidig kväll för mig.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: