linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Just do it!

Kategori: Allmänt

Det enda nyårslöftet jag skall jobba på i år är följande:
 
När någon ber mig göra något, eller om jag bestämmer mig för att göra något själv så skall det göras direkt.
För jag är något av en mästare på att skjuta upp på saker, lite för bra på det faktiskt, så det är det enda som jag skall försöka ändra på. För jag kan säga att jag skall göra en sak, sen två månader gör jag det, vilket inte riktigt funkar alltid.
Så jag sa att Beach 2013 "här kommer jag" Inledde det med att ta en timmes powerwalk med hunden. Väldigt skönt för det är lagom kallt/varmt ute så det känns bra.
 
Nu väntar det lite lunch och sen är det dags att jobba några timmar ikväll. 
 
 
Peace Out!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    det låter som ett bra nyårslöfte :) vilken fin bild på dig <3

    2013-01-10 | 06:40:37

Kommentera inlägget här: