linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Kalasdags och ingen bil :(

Kategori: Allmänt

Det är min vm födelsedag idag så fick köpa en present till henne. I brist på tid och inspiration och fantasi så blev det ett presentkort. Det får duga helt enkelt. Var fantasifull till julen. Kan inte vara det alltid liksom!
Så ikväll så blir det sushi och tårta och paketutdelning.
Sen får vi se vad som händer efter det.
 
Och min bil är nu inne på lagning, vilket innebär att jag är typ helt hjälplös här borta. Då jag inte har något tåg särskilt nära mig eller något sånt. Så nu skall vi se hur jag klarar av att hantera de kommande dagarna utan bil. Min kära ögonsten. Dock positivt så är den ju inne på lagning så slipper oroa mig för att den skall gå sönder eller något. (förhoppningsvis säger jag nu och knackar i trä!) Så förmodligtvis blir det att spendera natten hos någon imorgon och eventuellt lördag också och sen ringa och be min vp komma och hämta mig. Fast viktigast är imorgon. Så jag inte missar min klass för då måste jag ta om den. För det vill jag inte. Speciellt inte nu när jag kommit in på resan.
 
Tänk så kul man kan ha när man är uttråkad!
 
Peace Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: