linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Lycklig!

Kategori: Allmänt

Efter att ha gått och nervöst väntat på att få veta om jag kan följa med till Quebec City eller inte så fick jag precis ett mail där det stod att jag had en plats på bussen. Så himla grymt alltså.
Så nu är det bara att spara lite pengar, för i Kanada så behöver man bara vara 19 för att gå ut och parta, så det lär bli fullt ös medvetslös där alltså! :D
 
Och andra mindre roliga saker är att bilen håller på att paja, så måste ringa vp och berätta om det, för utan bil kommer jag ingenstans!
 
Tänk om man kunde vara såhär brun igen, det vore livet. Så sommaren. Du får gärna komma nu!
 
Peace out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: