linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

New York Weekend!

Kategori: Allmänt

Blir ett kort inlägg med mycket bilder kring New York vistelsen i helgen.
Mycket promenerande och sightseeing. Övre Manhattan på lördagen och nedre manhattan med en snabbvisit på Staten Island.
Allt som allt så var det en mycket trevlig helg med Florian och Angelika, och jag lär nog snart åka dit igen skulle jag kunna tänka mig :-)
 
Och bered er på bildshock :D
 
En godis älskares paradis. M&M's butik.
 
Peace Out!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    vilka underbara bilder :) jag vill också till NY <3 å en söt liten ekorre hade du lyckats fånga med på bild... ser ut som ni hade en härlig vistelse iallafall :) love

    2013-01-08 | 09:05:07

Kommentera inlägget här: