linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Nyårsafton!

Kategori: Allmänt

Denna vanligtvis crazy dag blev crazy i år med. Inte bara för att jag är i USA utan för att jag fira den med några väldigt underbara människor. Crazy men underbara.
Jobba lite på morgonen till cirka 2 innan huset blev tomt och jag börja fixa mig och fixa huset så jag vi kunde festa järnet då vi skulle vara hemma hos mig. Ett härligt gäng blev vi, 11 aupairer och en pojkvän haha! Jag, fanny, louise, therese, sabina, karolina, erika, ebba, emilia, emelie, christoffer och emelies pojkvän anton.
Galen kväll blev detta som man kommer att minnas länge efter med massa olika incidenter och trevligheter.
Innan tolvslaget så såg vi bollen falla neråt i Nyc innan alla sprang ut med 15 sekunder kvar och räkna ner själva. Sen lyckades vi se lite fyrverkerier och sjunga nationalsången (den svenska alltså ) Innan festen fortsatte och vi avslutade med en twisted skräckfilm och sen var det dags för att sova.
Tackar alla medverkande för en galen kväll som får göras om igen ( dock inte i mitt hus haha ).
 
Bilder kommer i ett separat inlägg då jag måste sno dem från alla andras bloggar först haha. Här kommer dock en teaser.
Kan ju säga att det inte såg såhär fint ut efter festen haha!
 
Peace Out!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: