linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Ops I did it again!

Kategori: Allmänt

Håller på att packa väskorna för att dra till New York imorgon. Det blir bara en liten kort visit där, bussen går imorgon klockan 7 och vi kommer hem någongång på söndag kväll. Så det blir lite upptäckande och andra trevligheter med Florian och Angelica (två tyskar). 
Fast idag så väntar det snowboarding lektioner för både T och S, skall bli spännande att se hur det går för dem då det är första gången båda två står på en snowboard. 
Sen efter det så bär det av hem till Florian för att spendera natten där, för annars måste jag åka typ klockan 4 från mig imorgonbitti, vilket jag inte är jätte intresserad av. Så nu är det dags för lite lunch innan det är dags att börja jobba igen.
 
Såhär ser jag ut när jag närmar mig vodka. Därför jag inte rör den haha!
 
Peace Out!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    ha ha du är ganska lik din mamma där när hon närmar sig liknande ;) ha en underbar New york helg . love

    2013-01-04 | 19:59:58

Kommentera inlägget här: