linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Partytime!

Kategori: Allmänt

Efter jobbat hela dagen då ungarna fortfarande är lediga och Bill är i Florida så var det dags att göra sig iordning för att gå på fest, eller ja så mycket fest var det egentligen inte. Vi skulle vara hemma hos en tysk som heter Julian. men när jag kom dit så var han inte hemma så jag fick lov att gå in och vänta så länge så efter 1 timmes väntan kom han hem och sen ytterligare lite väntan på att Fanny och Louise skulle komma. Vi tog oss den äckligaste JD-Cola drinken någonsin och den var så illa att vi var tvunga att shotta den. Sen så dök Ebba och Sandra upp också och vi körde ett kortspel, skratta och hade det väldigt trevligt innan småtimmarna kom och vi starta en skräckis (saw 1) och jag lyckades blir ganska lullig så jag somna under halva filmen typ, för att vakna och gå och lägga mig i sängen.
 
snygga brudar här liksom!
Glada gänget!
 
Peace Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: