linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Snöstorm

Kategori: Allmänt

Vakna runt lunch innan vi begav oss hem till Louise en sväng. Hängde där ett tag innan vi drog oss emot Natick och jag fick agera lite chaufför och åka hämta Emelie och Anton. Sen tillbaka mot Natick igen, sprang runder där lite innan det var louise och fannys tur att agera chaufför men då var det "amerikansk snöstorm" aka en riktigt snöig dag hemma i Sverige! Eller skånsk snöstorm kan man också kalla det, vägarna var iaf väldigt dåliga så de bestämde sig för att åka hem till Louise istället och mysa där hemma. Resten av gänget, jag, ebba, emilia, sandra, emelie och anton fortsatte till kinahaket vi skulle äta på. Det kallas för Hibachi och de lagar maten på en stor spis framför dig. Grymt god mat alltså. Sen var det dags att bege sig hem till Louise då min värdmamma beordra mig att inte köra hem då det var ännu värre hemma hos oss. Så släppte av Emelie och Anton igen och körde hem till Louise där jag joina deras myskväll. 
 
Rolig fakta. Skulle flytta bilarna till uppfarten och då hitta jag inte nycklarna. Det visade sig att de var i bilen och som tur var så var bilen fortfarande upplåst! Kunde blivit jobbigt annars!
 
 
Peace Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: