linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Solen skiner och inga sura miner.

Kategori: Allmänt

Vakna 01:45 av att det känns som fönsterna skall blåsa in i rummet. Vi hade alltså en liten ministorm inatt. När jag sen vakna av klockan 7:22 så var det helt vindstilla, inte en gren som rörde sig.

Detta är typ 7 dagen i rad som solen skiner och himlen är klarblå, och värmen börjar komma lite nu också. Det betyder dock att snön försvinner, vilket inte gör mig så mycket, hoppas bara att snön i skidbacken är kvar så att ungarna kan ta sina snowboarding lektioner.

Nu är det dock dags för en promenad med Ana i det fina vädret.

t

Peace Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: