linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Söndag!

Kategori: Allmänt

MAT- Jag älskar mat och att vara aupair gör inte beroendet mycket bättre då det mesta vi gör är att äta. Fast jag klagar ju inte direkt. Så denna söndagen bjöd på brunch på Johnnys med Emilia och Christoffer. Älskar det stället och man får så mycket mat att man inte riktigt vet vart man skall börja någonstans. 
Sen drog vi upp till Burlington Mall för att testa något nytt. Gick där ett tag innan vi körde runt till andra affärer för att fördriva tiden lite ( eller mest för att fördriva tiden tills det att bion börja ) Så sen bar det av mot bion för att se på bio igen. Två gånger denna helgen. Love it, det jag inte gillar med bion här är att tillbehören till filmen är lika dyra som filmen själv. Vi såg MAMA, som jag skrev i ett tidigare inlägg så är det en av de läskigaste filmerna jag någonsin sett och de andra två filurerna tyckte det också.
 
Sen blev det att köra hem för att få sig lite skönhets sömn.
 
 
Peace Out! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: