linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Tacos tacos och lite mera tacos!

Kategori: Allmänt

Fredagskvällen avslutades med lite tacomys och filmkväll hos Fanny och co. Plus en liten övernattning där.
Upp tidigt lördag ( eller 8, fast det är tidigt tycker jag haha) Smyga ut ur huset för att inte väcka någon för att sedan sätta sig i bilen och köra till Wellesley för att gå min första dag på college. Inte det jobbigaste man har gjort i sitt liv får man väl säga, snarare en av de väldigt enkla grejorna faktiskt. Sen bar det av hem till Ebba för att chilla lite där innan det var dags att dra sig hem till Erika för lite mera tacomys och filmmys. Sen hem till ebba igen för att spendera natten där. Sen starta vi söndagen med en brunch som hette duga på Johnnys. Ett nytt favvo hak. Sen hem till Louise för lite häng innan vi drog oss hem till Erika igen för lite häng där och hjälpa henne packa då hon åker på sin resemånad på onsdag :( Tråkigt men har man varit här i nästan 2 år så vill man nog tillbaka till Sverige igen. Sen drog vi hem till Evelina för att se skräckfilm där hemma. Sen bar det av hemmåt för att få sig lite sömn i sin egna säng som säkert saknat mig efter två dagars ensamhet.
 
 
Peace Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: