linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Time to be social- No more hiding out!

Kategori: Allmänt

Killarna har varit hemma hela dagen, eller hos grannen hela dagen då skolan var inställd pågrund av snön. Kom typ 1.5dm och de ställer in skolan. Skumt alltså! Fick dock lite sovmorgon på köpet. Dock endast till T kom in och hoppa i sängen.
 
Sen fick man visa skottartagen och skotta uppfarten (med snöslunga dock hehe) 
Fixa och göra lite fint här hemma för ikväll så kommer min vpföräldrar hit på besök från Florida. Så det skall bli spännande att se vad de är för typer. Vilket också innebär att man får spendera kvällen med familjen och inte med datorn. Men jag skall nog överleva tror jag. Eller vad tror ni?!
 
 
Peace Out!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Du e go du :) var det jobbigt att "skotta" m snöslunga ;) Här snöar det minsann äntligen med och det är underbart :D jag behöver ju inte skotta så mycket så då kan man ju gilla snön ;)
    Vad spännande att få besök och vara lite social :) Hoppas ni får en trevlig kväll.
    Fina kort igen på en stilig kille ... stolt mamma <3

    Svar: Hehe. inte så mycket snö, men nu skall det tydligen bli snöstorm nästa vecka också. Så vi får se hur mycket skottande det blir :P Ja och vilken krutgumma till farmor alltså och farfar också. Kändes nästan som att ha min farmor och farfar här. Fullt ös från stunden de kom in till stunden de åkte.<3<3
    Linus

    2013-01-17 | 06:38:51

Kommentera inlägget här: