linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

2013=Awesome

Kategori: Allmänt

Jag får väl skriva som alla andra har gjort!
2012 var ett grymt grymt år!
Lyckades ta körkort den 7juni. Den 8juni så var det dags att ta studenten. Helt oförglömligt- även fast vädret kunde varit bättre ( men man kan inte få allt)
En underbar sommar som avslutades med pappa och nettes bröllop. För att lite drygt en vecka senare sätta mig på ett plan till USA. Helt galet.
 
Nu är det ett nytt år. 2013!
Detta året skall bli det bästa i mitt liv. 
Förhoppningsvis med en SHM konsert i NY i mars. Skall även hoppa fallskärm, uppleva USA och massa annat.
Så detta året kan inte bli annat än bra!
Och komma igång med träningen igen. 
Har sagt det många år, men beach 2013 here I come!
 
 
Peace Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: