linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Winter is back again!

Kategori: Allmänt

Fick höra igår av min vp att det skulle snöa idag, så han lärde mig att använda snöslungan. I söndags 15 plus grader och idag minus och snö. Detta vädret är värre än det skånska vädret liksom.
Men nu är snön här igen och skidbacken är påfylld med snö, så det är lite roligare för killarna också. Och hunden och för mig, för jag behöver inte torka av hundens tassar varenda gång hon springer ut och in.
Håller dock tummarna för att det inte kommer så mycket mer snö, innebär mer skottning för mig :(
 
Peace Out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: