linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

April tack! Florida tack!

Kategori: Allmänt

Kan ju inte säga att jag inte längtar liksom!
Kan det inte bara bli april nu!
Den 12 så att jag kan fylla 20 (för det hjälper mig jättemycket här borta, ganska värdelös ålder dock) men who cares liksom!
Men mest för att den 13 april så sticker jag ner till Florida med min vp, S och T för lite semester. Hälsa på släkten där nere och få lite välbehövlig värme och sol. Perfekt sätt att välkomna våren och brännan på. Har jag även tur så kommer jag få vara i Florida tills vi åker hem den 22. Om inte så kommer jag tillbringa några dagar i South Carolina i Charleston. Där är ju varmt där också, så klagar ju inte direkt. Ligga på playan och steka! Gillar gillar!
 
 
Så ge mig april nu! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: