linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Besviken!

Kategori: Allmänt

Fick ett samtal ikväll där de meddela mig att personligtränare kursen jag tänkte läsa inte startar. Har man sett fram emot något och så blir det inte av. Det enda positiva med detta är ju dock att jag får massa pengar tillbaka! :D Dock så måste jag hitta något nytt att läsa nu, så vi får se vad det blir! Spännande spännande. Noot!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Neeeej va fan Linus! Du skulle ju ha mig på fatcamp jueeeee!

    Svar: Du, det kan vi fixa ändå serru! Inga problem med det haha :P
    Linus

    2013-03-06 | 02:26:46
    Bloggadress: http://emelieisabella.blogspot.com

Kommentera inlägget här: