linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Det bästa från Mello 2013!

Kategori: Allmänt

Ja, besvikelsen i år alltså. 
Det bästa har ju trots allt varit öppningsnummerna och pausunderhållningarna. 
Kan väl inte glömma bort att nämna hur grymt lam och tråkig Danny har varit som programledare! 
 
Här är min topp tre!
 
3. 
 
2.
Detta var dock vinnarmaterial på denna!
 
Och vinnaren i mina ögon. Sitter typ och får goosebumps genom hela låten och nästan tårar i ögonen också!
1. 
 
Galet bra alltså. Nu väntar vi dock bara i två månader innan det är dags för Eurovision! Då smäller det.

Kommentarer

  • Mamma säger:

    <3

    2013-03-13 | 10:54:44

Kommentera inlägget här: