linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

!!!!!!!

Kategori: Allmänt

Så här känner jag för vintern just nu!
Skall emigrera till Bahamas eller något och bo där resten av liten så jag aldrig behöver se snön igen!
Särskilt när man skall vara duktig och skotta snö. Då fungerar snöslungan inte och det regnar is/hagel/snö samtidigt. Då blir man inte så glad helt enkelt!
 
Feel free at komma och hälsa på mig på Bahamas dock! Flyttar nästa vecka hade jag tänkt!

Kommentarer

  • Pär Lindell säger:

    Gläd dig Linus att vi har det fördjävligt här hemma också. Glädjande nog så åker jag och Lotta till
    Tunisi(g)en på fredag där de har behagliga 20-23 grader. Bra temp när man ska spela golf. Sedan får vi väl se ifall det är bättre kring 1 april när vi är hemma. Ha det topp Limpan!!

    Svar: Ja, jag har hört det, vad roligt för er! Ja, kan ju inte klaga jättemycket eftersom jag åker till Florida om mindre än en månad. men men. Ha det toppen ni också, och sola lite under parasollet för mig också :)
    Linus

    2013-03-19 | 20:14:28

Kommentera inlägget här: