linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Lördag och bildboom!

Kategori: Allmänt

Dagen bestod mest av att slöa i sängen. Med andra ord. Göra så lite jag kan på så långt tid jag kan. Något som jag är mycket bra på alltså!
Efter jag gjorde det så var det att slänga sig i duschen för att göra sig i ordning för att dra hem till min partner in crime Chrille där det vankades förfest alla 5 och 8klass. Det innebär alltså lekar som, "jag har aldrig", "ryska posten" och "sanning eller konka". Så en ganska livad kväll alltså.
Sedan drog vi vidare på collegefest där vi festa gärnet. och alla blev väl lite för fulla för vårt eget bästa (festkompisar, ni får rätta mig om jag har fel alltså? ). Men man lever ju bara en gång liksom. Yolo alltså!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: