linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Mycket att inte göra!

Kategori: Allmänt

Blivit lite dåligt med bloggandet på senaste tiden. Har varit så upptagen med att vara mig själv. Alltså ligga hemma och kolla på de desperata hemmafruarna på tv. Men vad skall man göra liksom. Var faktiskt ute och gick med Ana tre gånger denna veckan också. Annars så har tiden bara flötet på bra. Lördag idag.
Igår så tog jag mig till Chrille och sen åkte vi och hämta upp Emil (som har varit här i fyra månader och vi har inte träffats förräns igår haha ) Så åkte vi och käka på Outback! Ett kötthak. som omväxling till alla sallader och all kyckling man äter i vanliga fall. Så för min del blev det revbensspjäll. Mycket mumsigt, sen drog vi hem till Emilia för att underhålla henne lite. 
Nu sitter jag här i sängen vilket jag har gjort i de tre senaste timmarna med datorn i knäet. Blir en riktig chilldag idag helt enkelt. Mest för att vi skall på collegefest ikväll, så får ju vara lite utvilad då liksom. Skall kanske även försöka att ta mig en liten powernap också innan det är dags att göra sig iordning.
Sen blir det väl kanske ett inlägg imorgon eller på måndag om kvällen och morgondagen. Vi får se helt enkelt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: