linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Onsdag 6mars!

Kategori: Allmänt

Dagen började med ett stenhårt pass på gymmet. Överkropp som gällde idag. Och lite stolt över mig för jag lyckades springa 13 min på löpbandet. Inte min starka sida det där alltså. Det bästa är att jag ser resultat efter dessa veckorna. Vilket är sjukt nice då man vet att det lönar sig liksom. 
Sen efter det så var det bara att sätta sig i bilen för att dra till Needham och käka indiskbuffe. Är inte så förtjust i det, men det verkar som om mina kompisar här försöker ändra på det helt enkelt. Sen gick vi och tog en smoothie till efterrätt och jag lyxade till det med en jordgubbsprotein shake. Helt okej.
Nu så väntar det jobb hela kvällen då vm skall ut med sina kompisar. Så det skall bli pannekagor till middag ikväll. Mums fillibaba alltså!
 
Kommer kanske några bilder på det senare ikväll om jag lyckas med dem alltså! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: