linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

St. Patricks Day!

Kategori: Allmänt

Med 2 timmars sömn i bagaget så bar det in till Boston för att se på paraden. Mycket folk, trötta och griniga var vi, inte någon mat i magen sedan kvällen innan. Kunde detta sluta i annat än katastrof? Nej vi löste det ganska bra. Hitta till paraden. Stod och kolla på den i lite mer än en timme. Sen så skulle vi äta en något försenad frukost/brunch/lunch som istället blev ett helamerikanskt biobesök. Pizza, en stor cola och en popcorn. För vart annars förutom här äter man pizza i biosalongen liksom?! Inte vet jag. Filmen vi såg var grymt bra. "The Call" såg vi och jisses, vi alla satt på helspänn genom hela filmen. Varmt rekomenderad att se alltså! Sedan så begav vi oss hemåt, för att ta det lugnt resten av kvällen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: