linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

Swedish House Mafia!

Kategori: Allmänt

Fredagen bjöds Ben & Jerry käkande med Chrille hos Fanny. Åt en stor burk själv ( Varningstecken någon?)
Vi kolla film. Eller Chrille kolla, för vi låg typ och halvsov hela filmen. Sen spendera jag natten där då jag var chaufför till Fanny vars bil har pajat. Så upp tidigt lördag morgon för att ta bussen kl.8.
Strosa runt lite i New York innan vi checka in på Hotellet. Där jag raga totalt på den stackars idioten i receptionen. Kan ju inte hjälpa att hon är helt bakom flötet ju! 
Sedan halvstressade så bar det iväg till Brooklyn för att se på Swedish House Mafia. Herregud alltså. Gud vad grymma de är. Och vilken stämning där var. Förutom tråkmånsarna brevid oss som gick när det var 45 minuter kvar. Och sen alla som rökte gräs där inne. Idioter alltså. Aldrig att det skulle hända i Sverige alltså!
Söndagen bjöd på lite mera cruising i New York innan det var dags att ta bussen hem. Väl hemma så bar det av till Newton för att käka lite indiskt med Ebba, Chrille, Sandra, Emelie och Fanny. Sen hem och sova. Så en väldigt trevlig och härlig helg helt enkelt, med underbara människor förstås! :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: