linsluslinus.blogg.se

2012 är året som mitt stora äventyr börjar. Jag skall åka till USA för att jobba som Au Pair i ett år, det skall bli grymt kul och spännande. Följ med mig på min resa som förhoppningsvis kommer att bli AWESOME! :)

USA vet hur man gör!

Kategori: Allmänt

Ja de vet de sannerligen. Det vet sannerligen hur man skall förstöra livet för en aupair. 1 dm snö kanske till och med två och så ställer de in skolan. Men detta skall vara sista gången som vintern hälsar på för att imorgon så kommer våren. I alla fall om man skall lyssna på väderstationerna, de har nämligen en vårnedräknare. Så det hoppas vi på.
Mina gymplaner blir ganska förstörda idag också, får se om jag kanske kommer iväg senare ikväll eller hur det blir. Annars så får jag köra lite här hemma då ju! Inte hela världen. Bara väldigt surt och tråkigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: